ALTUĞ REVNAK ETİ – KUANTUM DÜŞÜNCE – TVNET / KOMPLO TEORİSİ

Doğa Bilimleri Derneği başkanımız sn. Altuğ Revnak ETİ, TVNET kanalında yayınlanan ve sn. Cem KÜÇÜK‘ün sunduğu KOMPLO TEORİSİ adlı programa konuk oldu.

Kuantum Fiziği ve Kuantum Düşünce hakkında önemli bilgiler veren Revnak Eti, maddesel dünyaya bakış açınızı değiştirecek açıklamalar yaptı.  Kuantum Düşünce tekniği nasıl bir şey? Kuantum dünyası hayatımızı nasıl etkiliyor ve yeni gelişmeler bizleri nasıl etkileyecek? Hologram bir dünya’da mı yaşıyoruz?

Tüm bu soruların cevapları, bu muhteşem programın videosunda…

28.03.2012

1 responses to “ALTUĞ REVNAK ETİ – KUANTUM DÜŞÜNCE – TVNET / KOMPLO TEORİSİ

  1. mukemmel bir programdi.cok tesekkur ederim.konferans ve programlarla ilgili bilgilendirme yapiyormusunuz?eger oluyorsa gercekten cok sevinirim.

Yorum bırakın